Zendingen en retourzendingen
Verzending van uw pakket
Pakketten worden over het algemeen binnen 2 dagen na ontvangst van uw betaling verzonden via PostNL met tracking.
Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. Behandelingskosten zijn vaste bedragen, terwijl vervoerskosten afhankelijk zijn van het totaalgewicht. We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, maar er wordt bijzondere zorg besteed aan breekbare voorwerpen.
Onze dozen zijn groot genoeg om uw artikelen goed beschermd te kunnen verzenden.
Retourneren
Ongebruikte materialen, die ongeopend en onbeschadigd zijn, kan je tot 14 dagen na ontvangst, als volgt terugsturen:
- Verpak de artikelen die je retour stuurt zorgvuldig (het liefst in het verpakkingsmateriaal zoals je je bestelling van ons hebt ontvangen)
- Voeg een kopie van je factuur toe en omcirkel de artikelen die je retour stuurt, zodat wij het kunnen controleren
- Vermeld het rekeningnummer waarop wij het geld van de retour artikelen terug kunnen storten. Voor retourzendingen uit het buitenland geldt dat je ook je woonplaats vermeld. In verband met privacy slaan wij geen bankrekeningnummers op. Vandaar dat wij je bij elke retourzending opnieuw verzoeken bovenstaande gegevens door te geven.
- Je betaalt zelf de verzendkosten van je retourzending, dus frankeer deze voldoende
- Stuur je retourzending naar: Anemoon Stoffen, Fournituren & Wol, Langeville 13, 4401 GL Yerseke
Wat kan ik retour sturen?
- Onaangebroken bollen wol en garens (met een maximaal gewichtsafwijking van 3%)
- Ongeopende knutselpakketjes zonder verbroken zegel
- Onbeschadigde tassen
- Onbeschadigde cijfers en letters
- Onbeschadigde houten huisjes en bakjes
Wat kan ik niet retour sturen?
- Boeken, patronen en magazines i.v.m. kopieermogelijkheden
- Borduurpakketten ivm kopieermogelijkheden en de losse strengen borduurzijde
- Borduurgaren en losse strengetjes borduurzijde, omdat het onmogelijk is na te gaan of het niet gebruikt is
- Markers, stiften en pennen, omdat het onmogelijk is om na te gaan of het niet gebruikt is
- Aangebroken bollen wol en garen
- Klosjes naaigaren
- Breinaalden, omdat deze makkelijk uit de verpakking gehaald kunnen worden en na gebruik weer terug geplaatst
- Haaknaalden, omdat deze makkelijk uit de verpakking gehaald kunnen worden en na gebruik weer terug geplaatst
- Op maat geknipte artikelen, zoals stof en fournituren die per meter worden verkocht
Waarom kan ik mijn artikelen niet retour sturen?
Helaas is het bij een deel van de producten uit ons assortiment onmogelijk te controleren of ze wél of niet gebruikt zijn. En om te kunnen garanderen dat jij altijd nieuwe, in tact zijnde producten en materialen van ons ontvangt, kun je dus een beperkt aantal producten en materialen retour sturen.
Wat is het retouradres?
Het retouradres is: Langeville 13, 4401 GL Yerseke
Wat krijg ik wel en niet vergoed?
Bij een retourzending krijg je uiteraard alle artikelen die onbeschadigd en ongeopend bij ons binnen komen, volledig terugbetaald, minus eventueel verkregen kortingen. De portokosten en eventuele verpakkingskosten komen voor je eigen rekening.
Wanneer ontvang ik mijn geld retour?
Wij maken binnen 7 werkdagen na ontvangst van de retour gestuurde materialen het bedrag over op het rekeningnummer dat je bijgesloten hebt. Afhankelijk van tussenliggende weekenden, feestdagen en de snelheid waarmee banken onderling samenwerken, ontvang je jouw geld binnen 14 dagen op jouw rekening.
Ik heb een fout artikel ontvangen, wat nu?
Wanneer jij een verkeerd artikel hebt ontvangen neem je telefonisch contact op met onze klantenservice. Houdt voor het gemak je bestelnummer bij de hand. Dan helpen wij je direct verder.
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur via het nummer: 06-25211039